Det ringer kaj!

Det ringer, det calling, det ringer det calling!
Muttes gamla ringsignal som fick goa skratt i kamraternas omklädningsrum me fjonka å rogert!

Ja då e snart Torsdagen avklarad! Har presterart på jobbet sen tog jag min fina skeppshult eller den blåa faran till Ifks träning för att titta på. Fick en gliring om att ja skrivit "ja kommer ca 30 min för sent" men som jag visste så hade jag skrivit "minst" 30 minuter sen så kamraterna fick ett gott skratt men coach muttrade:)

Väntar fortfarande på första åket med brädan. Lär bli söndag! Kanske kommer Ljungis upp om han är lite mjukare i kroppen på bakfyllan! Eller blir det rus?! tre veckor kvar till festivalen. Vi tar nog denna helgen sen vila två! Låter förståndigt... Visst f-n. Det var ju Kristianopel på fredag. men men vi får se!

Ljungis beställer från gourmet Thaiiii medans ja svälter, Den fete tvillingen har börjat tänka på va han äter ;)

Match imon som "aldrig ovanför mittlinjen back". Sedan är det Sverige på kvällen så vi får se vad som händer!

Har även accepterat Mathias "får alltid en halvsekund extra" Kjellsson på facebooken så han blev glad!

Nu har ni fått vå blogginlägg från Blogg-mac, bloggkungarna mm ;)

Trevlig läsning! gott folk!

//Super-mac



Får vi det tufft på Lördag tro ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Lugnt nästa helg? Då är det ju killebom, så då räknar vi med ert sällskap iaf en av dagarna.. Allt annat e katastrof :D

2009-06-25 @ 21:20:47
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/
Postat av: Jensapengen

Jag lovar dig Martin att på den första hörnan som vi får (om vi får någon) ska du få gå upp istället för mig :) Sov gott och fundera nu hur du skall göra mål..

2009-06-25 @ 21:37:39
Postat av: Teschan

synd med målen som trillade ur systemet. Men som ni rullar på toppforwad så är det snart din tur. Undrar om ni kör som i vollyboll, rotera efter vunnen boll...

2009-06-25 @ 22:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0