Gulahuset bedriver bloggning i Kalmar

Tjena!

Megatin anländer till bloggvärlden!Hell yeee!
Jag är alltså den andra dåren av oss två i gulahuset, Super-mac och Megatin.
Skulle vilja hylla Mac som tog tjuren i hornen och skaffade oss en blogg=)!

Annars så ligger man i soffan uppe i kalmar nu och kollar på u21 fotboll. Får faktiskt ta och hylla Berg efter 3 mål mot vitryssland,
I gula huset sitter Mr,90, Danne och Bouba och spelar tvpsel och äter onyttigt, fy till dom!

Har även fiskat lite idag om personer som vill/kan ge bloggen en annan design. Kan ju inte va så svårt att fixa. Årets blogg 09 ju!!

TIll midsommar blir det roadtrip till någon liten håla i västkusten. Kanske smögen, kanske helsingborg kanske varberg, ja ni fattar...Det är i alla fall jag Mosberg, Monstret och kanske även Mr,90. Kan bli svårt att få Olsson att komma utanför kommunens gränser, inte hans starka sida=)

Vill börja mitt först blogginlägg lite seriöst så att ni får rätt sida av mej!En seriös kille helt enkelt. Kan komma andra typer av inlägg mellan fre-sön framöver!

Puss i ljumsken svenska folket!!

Kommentarer
Postat av: J

Nej.. jag har ingen bra kommentar alls till det här inlägget. Faktiskt.. LYCKA TILL me designen, det kan ju inte va så svårt! :)

2009-06-16 @ 20:42:53
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/
Postat av: Markus Jeppsson

Att du inte nämner det som hände student-torsdagen på pettssons är för mig en gåta...



Lev väl

2009-06-16 @ 21:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0