Lördag, Söndag, Måndag

Jaha vart ska man egentligen börja!

För att bloggen ska flyta lite bättre kanske jag ska försöka göra lite mindre men fler inlägg :D

Lördag var en fantastisk dag!
Frukost uppe hos Skrot i hans lägenhet och prtade om tins gårdag och vad som skulle göras! Det blev ner till glasbanken sedan ut till Beach Vollybollplanen! Det blev en rafflande match! Super-Mac, Monstret å Mr 90 mot Mega Tin, Skrot & Väggen Kenta! Tyvärr förlorade vi men det var en väldigt sevärd match. Alla Ni som inte kom missade verkligen något.

Sedan bar det av till Sternö för att sola i ungefär 45 min innan jag tillslut fick med mig folk till "toppmötet" Olofström- Hällaryd! Brassestol, Alkoholfritt och ett våga säga vad man tycker rus! Matchens behållning var ändå Tins och Mayhems försök till dribblingar. Bra när backarna börja driva mot eget mål men snubblar så motståndarna kommer fria. Två ggr inom loppet av 5 min. Vi skrattade så vi grät ute vid kanten! Holm "Hällaryds målvakt" hade en tuff dag. Den snyggaste räddningen gjorde han efter avblåsning för att imponerar på oss och han bjöd publiken på något extra. Dagens säkraste kommentar stod Kenta för när han sågade Olofströms målvakt! "Har ni ingen målvaktsträning i femman eller" Det var ett skämt men målvakten gillade det inte och kenta hade plötsligt en blöt fläck nere på byxan!

Kalas sedan utgång på hotellet. Många skratt och en underbar kväll!

Söndagen började med att ja å tin satt och skrattade från gårdagen! Många dumma saker man gör och vilka fel uppfattningar man kan få:) Sedan åkte vi till sandviken! Pressade en hel dag utan solkräm i solen. Förståndigt! Fritte å lunkan fick oxå följa med. De briljerade på strandtennis. Eller?! Nej tom damerna stod och skrattade samtidigt som de slog 100 slag mellan sig. Det var nog deras rack sa tin när även han försökte testa med en känsla han bara delar med Sidleds Danne!

Wakeboard med Matzon och Holmberg! Kanon kul! LYckades med ngt hopp men försökte även leka baywatch vilket precis som som vi inte trodde det skulle göra. För hög fart, fel vinkel och jag flög som en macka på vattnet. Knät var inte så bra när jags kulle upp sen. Matzon trodde det berodde på att jag inte hade de karakteristiska röda badbyxorna =0) Får väl se hur det går!

Måndagen var bara jobb och förklara för kunderna varför det ska bli en Kvantum satsning. inte världens lättaste jobb! Har blivit kallad för tvättbjörnen i två dagar och jag fattar inte varför. Mat hemma på kärleksvägen sedan lite Tv och Aloe Vera! Det ska vara bra har min mamma sagt!

Trevlig läsning mina vänner

Super Mac

Ps. Är det därför de kallar mig tvättbjörnen? ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0