Måste lära mig gilla solen!

Idag var det grymt fint att stiga upp. En söndag när man inte hade druckit på lördagen. Kanon!

Slet lite på jobbet, fick tom en avhyvling av en alkis, tur man här lärt sig att bara skrapa av sig :D Tar aldrig åt mig något . haha!

KOm hem och 20 minuter senare kom min kombo hem så vi diskuterade hur helgen har varit. Ett par goa skratt!
Kan tänka mig att tin hade den kämpigt med holmberg! Måste även ge kredit till Sam van dam som körde bil till helsingborg. Stort!

Tvättade båten invändigt och hoppas på att lillebror tar och vaxar den imon. Han ska förövrigt börja jobba på Ica imorgon!
KOmmer bli kul att återigen kunna förvirra kunderna samtidgt som man dock återigen för höra. "martin jag tycker du har gått upp lite i vikt".  Kasnke är det så men att det syns markant är för att lillebror har gått ner och ser nu ut som en sticka...

Båten ska i denna veckan för att återigen försöka lära Tin att åka wakeboard!
Mohahahahaha! ca 10 försök utan att komma upp!

En lugn och gemytlig söndag! Tidig morgon imon, träning sen blir det soffan igen! kul liv?! Det blir vad man gör det till!

Hej å ho!
// Super-mac

Ps, En bild på mig eller lillebror, bestäm ni ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0