Midsommar är över för denna gången!

Wana, fredrik, mutte, joss, linette, maria, martin, wille, kim, simon, peter, marie, nicolina, berggren, myggan, jönsson med mera!

Tack för en underbar midsommarafton!


Vet inte hur bloggandet har sett ut under dagen. Det började med ett bra tempo och cykling. Överallt var vi. Cyklade ett par mil trodde någon, lika långt som vetten runt sa någon annan. Pippi var bäst på att cykla sa alla.


Det slutade på Munkagården. Grillning midsommarbord och DANS!

Jag försökte gå men folk höll mig kvar, (förstår inte det) :)

Linette dansade bra utan kryckor, Josse (för övrigt födelsedagsbarn) lekte fotograf. Nicolina var duktig så länge hon fanns kvar ;)


Kim aldén bjöd hem in till Pias och Gunnars ställe vilket var väldigt omtyckt. Kim tänkte inte på laget utan alla fick en kopp kaffe hos dem. Allting blev på så sett lite försenat men var gjorde det! Vi hade ju sjukt kul!

Någon slängde glas, någon duckade, någon sjöng, någon grillade vildsvin, någon fastnade utan kläder!


På vägen hem var Simon kaxig och sa. Jag tar din väska hem! Inga problem!
Två gånger hamnade Simon i diket innan jag kom hem. Med väskan!

Hoppas kille i Varberg hade lika kul som jag denna dag!
Både han och jag var lite städade ikväll. Börjar gula huset bli lite tråkigt..... NEj då!

Trevlig läsning!

Supermac & gula huset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0