Publikmatch igen...

Dags för det andra eller tredje inlägget från min sida nu.

Onsdagen började med att jag fick gå in och dominera på jobbet i fyra timmar, lite lite tyckte chefen men jag tror han gillar mig ändå ;) Han pratar om att jag ska köpa ny bil så vi får väl se om olsson kommer i en vit liten cabbe snart :)

Varit taxi åt mamma och pappa idag. Man får ställa upp då de ständigt körde mig som ett litet förortsbarn man är!

Ljungdahl eller stiffmaister som vi kallar honom la in en bild på årets sommar drink. En dum i huvudet cider. Tydligen är det en tradition att alltid dricka dum i huvudet cider på väg hem från borta matcherna i kristianopel. Därför kommer säkert Wilgot sjöman göra två träningar nästa vecka så han inte missar den matchen!

Tre nya poäng för de blåe å de gröne bara tappar! Gärdebring hade gjort en fin inramning och snart kommer det nog komma ett par tusen till vägga IP. Det hade nog Kaka trott iaf!

Pille stod för firmans skörd fast man en gång fick hjälpa till med en super-mac macka.

Imorgon kommer MegaTin hem och kommer nog komma rätt tidigt för tydligen så är obbet redan klart i kalmar, han vill bara bli solbränd! Kanske ett litet litet litet balkonrus i kvällssolen men som pengen sa till mig i omklädningsrummet. Inget tredagars så man får ju lyssna på kaptenen. Abaji gjorde dagen snyggaste mål men den skönaste kommentaren kom antingen Kristland eller Tommy för på bänken.
"värm nu upp allihopa! utom du då Wille" Wille tog snällt på sig hela bäveroverallen och satte sig i frysboxen igen!

Nu blir det kycklingspett och lite potatis sallad. Lillebror ringde nyss så man får väl ringa tillbaka. Två dar kvar till midsommar å nu ska ja betala för alla kamraterna. Blond, mac, pirlo, wilgot sjöman & berka blir det som ska tävla i cykling!

Trevlig kväll på er!

Super-Mac

Kommentarer
Postat av: Jensapengen

Kan sträcka mig att tillåta en 1 och halv dags rus, det är vi värda :) .. Lycka till i cykeltävlingen och se framemot en hel del bilder från denna tävling. MegaThin: Har en del tips till dig om du känner dig tjock.

2009-06-18 @ 17:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0