Torsdagsrus?!

Jahaja!

Måste man verkligen blogga varje dag! Känner redan att det är jobbigt men med ett oerhört stöd lyckas ja klämma iväg några ord. Undra hur det ska bli imorgon kväll! Kanske kör ett blogg rus löpandes under midsommarfirandet!

Jobbdag med en ganska lugn dag. Storhelg = Stormarknad så grattis City Gross & Coop Forum! Vänta ett år så kommer Ica ifatt!

Direkt efter jobbet mötte jag upp min kära vän Pirlo på mötesplatsen... systemet! Kalla supar, bäska droppar, aquavit eller något annat! Sedan skulle han och Tin spela fotboll. Pirlo var mäkta avundsjuk när jag bestämmt träff på Willes balkong! Vi satt och kollade solnedgången på hans balkong! Den snyggaste Martin i stan dök up! (Alltså Berggren om Ni inte fattade). Sedan fick oxå monster matzon parkera sin bil för att hälsa på!

Vanligt killsnack på balkongen. De viktigaste frågorna vi ventilerade var vilket kött vi skulle ha imon och "hur många personer får det egentligen plats på denna balkong" Inga diskussioner om vad vi ska göra imon, vilket väder osv.
Som min vän Timbuktu hade sagt, det löser sig!

Lovade pengen inte mer än ett å ett halvt rus så det halva är avklarat! Ätit ost bricka nu och prtatat med ett litet paket variant. Hörru kexet, va smular du om!

Olsson fick stå för bloggandet, kanske lägger ljundahl en vacker kommentar imonrgon! Ska försöka hantera en camera och en löpande blogg imorgon!

Trevlig läsning allesammans!
//Super Mac

Ps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0